jag hatar att knäppa kort på mig själv

Anledningar till att jag inte tar kort på mig själv säskilt ofta:
1. Jag känner mig löjlig.
2. Jag känner mig som ett schizofreak.
3. Jag gillar inte att se mig själv på bild.

Men det här gjorde jag för att möjligtvis ha något till headern. Men alla bilder på mig blir bara... konstiga.



Åååh. Jag kan väl bjuda på mig själv nu. Jag är tillräckligt glad för det. Det här var ju liksom inte till bloggen, det här var mest bara en cp-bild för att avreagera mig efter ilskan över alla dåliga foton.



NEJ. NEJNEJNEJNEJ. NEJ. Jag blir helt enkelt inte bra på bild.



Det här ar egentligen inte heller till bloggen. Det är jättesvårt att in göra bilden suddig utan blixt, så jag satt och försökte och försökte, och till slut så!



Fin min där. Men här är en till bild som inte var så suddig... jag har tråkigt. Nu ska jag sova. Godnatt.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0