15

Inlägget nedanför bloggade jag från mobilen. Om det nu var någon som undrade, haha. Mobilblogg är en jättebra funktion, men ibland fungerar det inte. Men det är kul att kunna uppdatera var man än är.

Jag och Linn har alltså varit på stan. Slösade bort en massa pengar, men jag har inte köpt något på hur länge som helst. Först fikade vi ju, som ni såg på bilden nedanför. Sedan köpte jag en ny väska och en plånbok som jag bestämde mig för att köpa för länge sedan, men det blev aldrig av. Men nu har jag den! Och så köpte jag en mascara på H&M för 29 kronor, jättebilligt! Köpte lite andra saker också, men orkar inte skriva ner allt, haha.

Vi svängde förbi biblioteket på vägen hem för att låna boken som man behövde till gympan, men de verkar inte ha den. Jag hyrde En ö i havet-filmen där (15-årsgräns på det... det är kul att vara 15 måste jag säga!), så nu har jag något att göra ikväll!

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin väska, den var ganska lik min faktiskt, :P <3

2009-10-24 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0