cam candy

Alldeles nyss nuddade mitt ben något jättekallt! Jag var på väg att skrika rakt ut och rulla runt på golvet i plågor. Det visade sig vara min egen fot som var iskall. VAD är det för fel på mig? Mina händer är iskalla, mina fötter är iskalla, och ja, ibland är till och med mitt ansikte iskallt.

Mamma och pappa har åkt iväg för att göra lite "ärenden". Jo, jag vet nog vad det rör sig om! Jag fyller år om 9 dagar. Jag har verkligen ingen aaaaaaaaaaaaning om vad de ska köpa. Kan det vara något hemskt dyrt och alldeles, alldeles fantastiskt? Jag kommer bara få en present i år, från alla tillsammans. Jag undrar om jag ska spela överraskad när jag öppnar presenten. Å andra sidan känns det ju lite skumt om de ska slå in den, det tar ju bara längre tid då. Och så måste jag ju förstås genomlida den otroligt jobbiga delen med tårtan, där jag måste stå i mitten och vänta tills sången är slut innan jag får blåsa ut ljusen. Och när första versen är slut börjar alltid NÅGON på andra versen och alla skrattar. Samma sak varje gång. Men det hör ju till det med. När jag var liten brukade jag hålla för öronen när alla sjöng. Det skulle ju kännas moget att göra så nu.



/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Lona

vad är de du tror att du får då?

2009-10-10 @ 11:19:13
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lona

shit va roligt :D hoppas du får den då! vad är du för slags du vill ha ?

2009-10-10 @ 11:33:50
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0