har du förändrats?

Du som liten.
1. Vad hette din första bästa vän? Den allra första var väl Sara... eller så var det Sanna.
2. Vad hette din första kärlek? Adam, hahaha.
3. Vilken var din favorit rätt? Ingen aning.
4. Vilken var din favorit färg? Ingen aning.
5. Vart bodde du? Bomhus
7. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Typ... när jag fick gå på furuvik på sommaren, haha.
8. Vad ville du bli när du blev stor? Djurskötare. Det ville alla bli.
9. Vem var din favorit? Mamma och pappa?
10. Vilket godis tyckte du bäst om? CHIPS (inte godis, men... jag har aldrig gillat godis lika mycket som chips)
11. Vilken hårfärg hade du? Brunt

Nu.
1.Vad heter din bästa vän?  Flickorna, haha.
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Edward, moahaha.
3. Vilken är din favorit rätt? Lasagne.
4. Vilken är din favorit färg? Rosa.
5. Vart bor du? På söder.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Hmm. Vet inte. Men det var inte helt dåligt när vi flyttade till söder!
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Jag brukar förtränga hemskheter, så jag vet inte riktigt.
8. Vad vill du bli? Jag vill bli en New Yorker! Hehe.
9. Vem är din favorit? Min kamera. Den är en person och den heter Glenn.
10. Vilket godis tycker du bäst om? CHIPS.
11. Vilken hårfärg har du? Brunt med ljusa slingor.

Det var ju kul. Hejdå.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0