internetuppkoppling

Mobilbloggade för några minuter sedan, men nu har Linda kopplat upp datorn på internet! Vi har nyss ätit. Delirullar, mums! Deras kattunge är übersöt!!! Tiger. Helt annorlunda än Wilma. Jag plockade upp honom när han sov och han lät mig göra det! (!!!!!!!!!!!!!) Och han låg kvar där och sov. Sedan la jag ner honom på golvet igen, bara för att se om han skulle reagera. Zero reaktion. Jag trodde nästan han var död för han var som en kokt spegetti, men nej nej. Han var bara dödstrött. Och så väger han nästan ingenting. Mindre än ett mjölkpaket men mer än en... elektron, typ.

Nej nu ska jag fortsätta... göra det jag gjorde. Som var ingenting. So back to nothing! Adjö.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0