jag dör x10000

Det här var helt klart höjdpunkten på min dag. Herregud vad jag skrattade åt den här videon. "WHYYYYYYYYYYYY?" Åh. Jag skrattade så jag grät. Den svarta katten har varit otrogen mot sin tjej och nu får han sota för det, haha. Jag undrar vad den där katten vill ha från den lilla svarta kissen på riktigt. Hur rädd ser inte han ut? Men tänk er själva om någon sitter en decimeter från ert ansikte och skriker sådär, vem skulle inte se rädd ut? Jag hade ingen aning om att katter ens kunde låta sådär. Oooooooooooooh, oooh, ooooooooooh! Det här är i alla fall otroligt roligt.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Gustaf

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!

2009-10-22 @ 14:08:09
Postat av: Gustaf

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!

2009-10-22 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0