JAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖR

GISSA VILKA SOM SKA PÅ TWILIGHTKVÄLL(NATT) OM EN MÅNAD?

Sofia ringde mig och var alldeles upphetsad och andfådd, haha, jag trodde först att det hade hänt något! Och det hade ju försås hänt något, hon hade sett att det var twilightkväll på bion den 19:e. Det börjar klockan 21:30 och då visar de FÖRST Twilight och sedan New Moon! GAAAAAAAAAAAAAH. GUD VAD KUL! Det kommer ta typ 4,5 timme, så det slutar mitt i natten och vi har skola dagen efter, men VEM BRYR SIG, aaaaah! Bokade tre biljetter, utifall att Malin vill hänga på, men hon bor ju i Sandviken så vi får se hur det blir med det. MEN GUD VAD GLAD JAG ÄR!

TWILIGHTNIGHT LIKSOM.

(Det där är mitt mobilnummer... lägg det inte på minnet, haha)

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

JA VEM BRYR SIG OM SKOLAN LIKSOM? :D <33333333 HERREGUUUDAMEJ.

2009-10-21 @ 19:02:06
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: sofia

JA VEM BRYR SIG OM SKOLAN LIKSOM? :D <33333333 HERREGUUUDAMEJ.

2009-10-21 @ 19:02:25
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0