man måste älska den här tjejen



Ingen är coolare än ijustine! INGEN, okej? Hon är så frigjord som man kan bli. Så skönt med nån som liksom vågar shejka loss i appleaffären. Hon har lagt ut flera videos där hon dansar i apple-butiker runtom i USA, haha. Alla i bakgrunden är ju roliga att titta på också. Jag skulle vara livrädd för att någon jag kände skulle komma, eller typ en gammal bekant. Det vore ju värst. Jag har ju dock skämt ut mig flera gånger av sådana här saker. Som den gången jag provade gympaskor och sprang runt i affären. Det var liksom en helt vanlig skobutik, inte intersport eller så, och det gjorde saken ännu konstigare. Jag skulle vilja dansa inne på Claes Ohlsson. Det skulle vara roligt. Aja, jag älskar ijustine.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

DU MÅSTE GÖRA DET DÄR NÄR DU ÄR I NY! =)

2009-10-29 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0