osynlig rubrik

Osynlig text.



Jag är vän med båda Baggarna på facebook, höhö. Anders hade uppdaterat med det här videoklippet. Han är så skön, haha. Den gamla juryn är ju ett gäng åsnor jämfört med de här människorna.

Förresten ber jag nästan till gud att juryn ska ta med Moa som ett wildcard.



I början låter det konstigt, men när hon tar i så är det helt magiskt. Jag ryyyyser.

Och om ni undrar så är jag hemma idag också. Hade ont i sidan i morse, när alla andra hade gått blev det lite värre. Nu är det helt okej faktiskt. Jag ska gå imorgon.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

Så synd att Moa åkte ut =(, hoppas du får en trevlig dag =)

2009-10-01 @ 10:07:31
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0