real cute

Vi skulle egentligen till Engstrandarna ikväll, men det blev ingenting. Gustaf kom hem från skolan med 39,5 graders feber. Han får inte komma i närheten av mig, jag har absolut inte tid att vara sjuk.

Det känns så tråkigt att skriva om vad jag har gjort idag, eftersom att jag inte har gjort något intressant. Det har blivit mindre och mindre sådant, nästan ingenting om vad jag gör på dagarna. Orkar liksom inte. Vi fyllde i en grej på spanskan, som inte hade någonting med spanska att göra. Det var en massa ihophäftade papper med frågor om hur vi mår och så. Snark.

Igår fick jag en konstig kommentar. Det stod att den var från Linn, och den var länkad till hennes blogg. Jag hade fått två kommentarer från Linn, men den sista jag fick var väldigt skum. Såhär stod det:

Kommentaren som jag fick först och den konstiga kommentaren som jag fick två minuter efter den hade olika IP-adresser (visar inte IP-adresserna på bilden eftersom att man inte får göra så). Jag tyckte det lät lite konstigt att hon tyckte att jag skulle vara snällare... det var bara jättekonstigt. Så jag frågade henne idag om det var hon, och det var det inte. Så vem det nu än är som kommenterar konstiga saker i Linns namn kan ju sluta med det. Du är inte så smart som du tror.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: linn

Dagen var blä. Haha, undra vem som kommenterade x) Pösssss!

2009-10-16 @ 17:44:42
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hejsan :) Tycker du det är roligt med olika look a likes? Då ska du titta in på min blogg, för den handlar just om look a likes. Bedöm gärna, och säg vad du tycker! Ha en trevlig kväll!



ps. du kan även skicka in bild på dig själv, så hittar jag DIN look a like :)

2009-10-16 @ 18:02:23
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: sofia

men herregud, vilken tönt -.- xD hahah

2009-10-17 @ 11:00:27
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0