sjöodjur

Oops, jag har glömt bort att blogga idag. Har inte tänkt på det. Jag har ingenting att blogga om heller i och för sig...

Eller jo! På fredag åker ju vi till Stockholm. När vi kommer dit ska vi gå på Cosmonova (stavning?)! Har varit där förr, det är bio som är i hela rummet. Bioduken är gigantisk, den är i taket också. Häftigt. Den här gången är det dessutom i 3D! Fatta läskigt. Den handlar typ om sjömonster eller något... har ingen aning. Så det kommer vara sjödjur i hela rummet. Lovar att mobilblogga därifrån! Jag kommer att vara livrädd, jag hatar fiskar, ålar, hajar, muränor. Nästan allt som finns i vattnet. Till och med delfiner tycker jag verkar lite obehagliga. Folk säger att det känns som att ta på en våt gummistövel när man klappar dem. Det låter ju jättemysigt, verkligen.

Sedan ska vi gå på Nationalmuseum..? Något naturgrejs? Nej, jag vet inte. Kommer inte ihåg just nu. Kameran hänger med, så ni får se allt! Cosmonova MÅSTE ju mobilbloggas, så det lovar jag.

Imorgon ska jag, mamma och Gustaf hem till våra tremänningar. Wieh.

Se där! Jag hade visst en massa att blogga om. Nu ska jag se Grey's Anatomy.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0