äntligen!

Jag fick vänta hur länge som helst för att komma in här! Gah. Blogg.se har blivit segt sedan det gjordes om lite, hoppas det löser sig snart!

Jag fick en kommentar från en person från SD om mitt inlägg om dem. Kanske var lite dum där, men de åsikterna var bara baserade på det som stod i artikeln. Jag höll inte med om det mesta i artikeln. Nu går det inte att ladda upp bilder heller, så att jag hade kunnat ladda upp en bild på kommentaren. Häftigt att en sådan person hittar till min blogg faktiskt! Coolt. Det gör mig glad i magen, hihi.

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: Oskar Bernövall

Du var inte dum.

SD är idioter, kom ihåg det.

Det är en av de viktigaste lärdomarna i livet.

2009-09-01 @ 21:48:07
Postat av: mormor

Mormor och morfar har oerhört fina och klyftiga barnbarn.

2009-09-02 @ 12:27:34
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0