här är jag

Jag har ingenting att blogga om. Det känns hemskt! Men jag är trött. Jag skyller på det om och om igen. Mår lite dåligt över att jag inte har bloggat ordentligt på så länge.

Jag har köpt en ny tandborste! Ooooh! Ja, intressant är det faktiskt. Kanske bäst att ni antecknar. Den är helcool. Det ser ut som att den har  kostym. Min kamera är urladdad, så ni kan inte få en bild på den fantastiska snobbtandborsten. Men den har fluga. Och skjorta. Så mycket kan jag säga.



AHA! Jag hittade en bild på den! Längst fram, med fluga och allt. SMOKING!

Jaha, och mer då? Jag var med Linn i onsdags. Vi sprang runt Rudsjön och så tittade vi på The Notebook. Riktigt bra film! Hennes vovve Dixi sprang ner i lervattnet i sjön och var alldeles brun när hon kom upp. Fräscht liksom.

Bla, bla, bla, blaaa...

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0