kanarieöarna!

23 december åker vi till Gran Canaria! I två veckor!  AAAAAAAH. Och i sommar ska vi till New York. Jag är glad!!!!!! Efter jullovet kommer jag vara solbränd suckers, höhö. Både julafton och nyårsafton blir det sol och värme. Klicka här för att se en film med hotellet!

Mamma och pappa valde mellan att åka en vecka till Egypten eller två veckor till Gran Canaria (jag tycker båda hade varit great). Men det blev Gran Canaria. Vi var där på påsklovet 2006 också, det är fint där. Lanzarote är bäst, men Gran Canaria är ju också grymt. Höhö, jag är glad.

Har skrivit min novell nu också. Men den är färdig på datorn och allt, så jag vet inte vad jag ska göra imorgon, haha. Först skrev jag en novell som blev skitdålig och kort. Jag var på väg att bli galen. Döpte till och med filen till "BAJSDÅLIG NOVELL" haha. Men sedan skrev jag en ny och den blev bra. Helt okej i alla fall.

Får se hur det blir med skolan imorgon. Om jag går eller inte. Jag håller på att bli bindgalen, har inte ens gått ut i trappuppgången på fyra dagar!



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

aaaah! ser så härligt ut! :) men alltså, du och jag emelie. Vi har ju alltid varit kompisar. Du, jag New York sommar '10?

2009-09-13 @ 21:07:51
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0