moooo

Jag befinner mig i något av en bloggsvacka. Men det är lugnt! Allt är säkert som vanligt snart igen. Antagligen inte nästa vecka, för då har jag ju som sagt en zillion prov/läxor. Men veckan efter det! Kanske.

Vädret är schizofrent idag. Ena sekunden är det ganska ljust och fint, andra sekunden är det mörkt. Det känns som att gud inte riktigt har kontroll över kontrollerna däruppe. Höhö.

Igår ringde mamma till supportern för den där USB-stickan som ska fixa internet till min dator. Han sa att den antagligen inte fungerade alls, så idag åkte pappa och bytte ut den. Men det fungerar ändå inte! Vad är det för fel egentligen??? Det ska ju fungera nu! Men nej. Det gör det inte.



TVÅ MÅNADER OCH FEMTON DAGAR SOFIA. AAAAH.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <333

2009-09-05 @ 22:32:36
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0