nope

Jag fick inte sluta på engelskan. Man FÅR inte sluta längre. Så jag måste gå kvar tills jullovet. Jag får hålla ut tills vi åker till Gran Canaria. Då byter jag till study hall!

Mycket mer har jag väl inte att säga om dagen. Det har varit rätt trist idag. På svenskan ska vi jobba med de olika programmen på gymnasiet i grupp, vi ska göra en affisch och så. Ingen annan ville jobba med mediaprogrammet. Snyft. Inga fotografer i vår klass. Men sedan gick Sofie och Andrea över till media, det var ju tur!

Saker att längta till:


- Min födelsedag! Kamera, kamera, kamera... jag måste bara välja ut en. Liiiiite svårt att veta vad man ska ha för någon. Canon eller Nikon.
- Jullovet. Nyårsafton + julafton i värmen.
- Sommarlovet. Två ord, sju bokstäver: NEW YORK.
- Gymnasiet. FREEEEEDOM, FREEEEDOM! Nästan i alla fall. Mer frihet än bajsgrundskolan.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Adore

Canon är alltid bra :)

2009-09-23 @ 14:03:52
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0