stanna hemma

Jag blir hemma en dag till. Är uppe med tuppen och mejlar folk. Mår jäkligt illa just nu, hoppas det försvinner snart. Jag har inga läxor kvar att göra, haha. Men eftersom att jag fick 20% rätt på spanskaprovet måste jag göra om det, så jag kan ju träna lite extra på glosorna idag. Igår gjorde jag klart SO-gubbarna, så det är finished. Egentligen skulle jag, Andrea och Sofie till mediaprogrammet idag och titta lite till svenskan, men det går ju inte ju förstås. Jag mår dåligt hela tiden, är ganska trött på att vara hemma nu!!!

Igår tittade jag på Flyga Drake. Jag hade ingen aning om att vi hade den filmen. Den var skitbra, men nu vet jag ju vad som händer i boken. Det var värt det, dock.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Gillar inte boken så mycket, men filmen kanske är bättre. :D<3

2009-10-01 @ 17:55:10
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0