bra när man inte överhuvudtaget har lust att blogga

FAKTA

Smeknamn:
Dillen, Semlan, Emelaj. I femman hade jag hur många smeknamn som helst, men såhär i efterhand  är de så fula att jag inte vill prata om dem, hehe.
Födelsedag: 19 oktober!
Bor: På ett ställe.
Arbete: Går i skolan.

FAVORIT…

Färg:
Olika varje dag. Idag är det nog lila bara för att mina naglar är lila, mähä.
Plats: I en solstol någonstans där det är varmt.
Drog: Weed.
Fordon: Struts.
Film: Jag älskar Notting Hill. Den är såååå bra.



Affär: Utan att ha varit där säger jag Build-A-Bear. Det verkar allvarligt talat som världens bästa butik.



ijustine och Meekakitty på Build-A-Bear-Workshop.
Serie: Vänner!
Skor:
Converse.

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Men ja, såklart.
Gnälla: För ofta. Det är liksom mitt sätt att släppa ut frustrationen, att gnälla på ALLT och ALLA.
Skrika: Ibland då. Inte bland folk dock, hehe.
Sova: Men hallå?! Vem sover INTE? Jag sover dock alldeles för lite. Dåligt av mig.
Drömma mardrömmar: Inte särskilt ofta.
Drömma sexdrömmar: Hahahaha, nej!
Försöka vara annorlunda: Nope.
Klä dig i svart: Ibland.
Hata folk: Ja, tyvärr.
Lita på folk: Jag har verkligen jättesvårt för att lita på folk. Jag önskar att det inte var så. Men jag är misstänksam av mig.

NÄR…

Åt du senast:
Några timmar sedan.
Läste du en bok senast: Igår.
Var du på konsert senast: För trött för att tänka efter ordentligt, men det var väl kanske ett år sedan ungefär. Eller mer.
Köpte du något senast: Jag kommer inte ihåg. JAG ÄR FÖR TRÖTT FÖR ATT GÖRA DET HÄR TESTET JU!
Svor du senast: Idag skulle jag tro.
Sjöng du senast: Idag.
Klagade du senast: Antagligen idag.
Är det sommar: När man kan ha t-shirt ute utan att frysa ihjäl.

VEM…

Saknar du:
Ingen, är rätt så nöjd faktiskt.
Rörde dig sist: Pappa, ahhahahahaha. Låter ju väldigt bra.
Gjorde dig riktigt glad senast: Hmmm. Sorgligt att jag inte ens kommer ihåg senaste gången någon gjorde mig riktigt glad.
Fick du sms från senast: Ante.

HAR DU…

För många vänner:
Nej.
Tvångstankar: Jag MÅSTE ha volymen på teven, radion och allt sådant där i jämna siffror. Annars kan jag få rus. Jag fattar inte varför. Förrut hade jag ännu stördare tvångstankar, och av någon anledning har det alltid handlat om udda och jämna tal. Jämna tal har alltid varit bra (särskilt 10) och udda tal har alltid varit hemska (särskilt 3 och 7, lyckotalen, höhö). Är det bara jag? Känner mig sjuk i huvudet nu ju, haha.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Färgat håret: Slingor.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Hål i öronen som är helt onödiga eftersom att jag aldrig har örhängen.
Egen dator: Japp.
Gjort bort dig rejält: OM jag har.

Bra självförtroende: Inte särskilt. Bara i vissa situationer.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Haha, nej.
Varit kär: Njaaaaaa. Jag tror att jag har hemskt svårt att bli kär. Klart att jag har gillat någon, men nej. Jag har aldrig varit kär.
Blivit kär i någon på nätet: Nope.


HUR….

Går du:
Ingen aning. Säkert rätt flummigt och ostadigt.
Fördriver du tiden: Tittar på vloggar och läser bloggar.
Mycket pengar har du: Ingen aning faktiskt. Inte särskilt mycket är det i alla fall.
Tjänar du pengar: Nej.
Ofta diskar du: Nästan aldrig.
Ofta städar du: Alldeles för sällan.
Ofta träffar du din familj: Varje dag.


Mycket äter du: Jättemycket.

ÄR DU..

Förstående:
Beror på.
Öppensinnad: Jadå.
Osäker: Alltför ofta.
Blyg: I vissa lägen är jag helt stängd och blyg och i andra situationer är jag helt oblyg.
Smart: Ibland är jag smart, men ibland är jag så puckad att jag nästan blir rädd.
Sentimental: Nej. Jag har hemskt svårt för människor som är extremt sentimentala. Jag blir alldeles nervös i närheten av dem.

Pratglad: Med vissa människor. Med andra är jag knäpptyst.

 

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhhh, vad jag tycker om dig!!

2010-04-27 @ 07:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0