frågooor

Har du på dig idag? Mysbyxor och Mimmi Pigg-tröja.

Har du kramat någon det senaste dygnet? Japp.

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej.

Har du för frisyr? Långt hår... tråkigt hår helt enkelt.

Har du husdjur? Ett kattskrälle.

Har du pallat äpplen? Hmm. Nej. Men jag tror att jag har pallat plommon någon gång, haha.

Har du ätit senast? Chiiips.

När vaknade du i morse? Halv tio. Sedan somnade jag om och sov till halv tolv. Jättebra.

När skrattade du senast? När jag tittade på Shane Dawsons nya video.

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Igår.

När fick du ditt senaste sms? Alldeles nyss. Daniel som ville veta om jag lever, hahahaha.

När är du född? 19 oktober 1994!

När tog tar du studenten? Om tre år och två månader tar jag studenten.

Vem kramade du senast? Gustaf.

Vem pratade du med i telefon senast? Jag pratar nästan aldrig i telefon, men det var nog med mamma.

Vem skulle du vilja se ut som? Shrek.

Vem fick du present av senast? Mamma.

Vem gjorde dig arg senast? En person i min klass. Har ingen lust att berätta vem det var, men Sofia var ännu argare, haha.

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Helena Paparizou... nostalgitripp med Antique.

Vem bor du tillsammans med? Mamma, pappa, Gustaf, pirayan.

Vem vill du kyssa nu? Jag har absolut ingen lust att kyssa någon just nu.

Vem spelade du tv-spel med senast? Gustaf.

Vad väljer du, glass eller godis? Godis!

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll.

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton.

Vad väljer du, katt eller hund? Kattskrälle.

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Blåbär.

Vad väljer du, sova eller sex? Vilken fråååga då! Sova.

Vad väljer du, sola eller bada? Sola.

Kan du laga mat? Jadå. Frågan är om det blir gott eller inte.

Kan du göra volter? Tyvärr så kan jag inte det då jag är stel som ett kassaskåp.

Kan du köra bil? Nej. Men jag vill, vill, vill kunna!

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja.

Kan du säga vad klockan är? 22:08.

 

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahahaha, vem då? xD Vem var jag arg på? GAHHAHAHA!

2010-04-18 @ 00:04:54
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: URKH

Nämen, du ser ju redan ut som Shrek!

2010-04-18 @ 07:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0