jättekul, verkligen

Pappa roar sig med att titta efter roliga namn i telefonkatalogen. Han hittade Pekka Putto och skrattade väldigt länge.

Han kom på att det inte fanns någon som hette Pungsten i efternamn så nu ska vi tydligen byta efternamn. Familjen Pungsten. Sitter fint det.

Förresten har vi sådan där rolig fotografering imorgon. Vi har Barney Stinson-tema. Har man inte sett How I met your mother är man ju lite körd när det kommer till att förstå det roliga i temat. Vi ska hålla i papper där det står Legen........... dary. Typ. Och så ska alla ha kostym. Det blir bra får vi hoppas.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gahaha, jag kollade nyss på samma video på youtube.. haha.. varför skirver jag det förresten?, det var ju inte ens roligt.. xD

2010-04-27 @ 19:07:43
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, jag dör. Jag gick i samma klass som en tjej som heter Jennie Putto förr. Hennes pappa heter Pekka Putto. Hahahahahahaha....!

2010-04-27 @ 19:54:36
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0