true colors

Ääh, jag har ju ingenting att skriva. TRÅKIGT. Jag brukar ju alltid ha lust att blogga, men nej. Jag har inte haft det på ett bra tag. Jag antar att jag har fullt upp med annat... typ.... inte vet jag. BAAAAH.

Okej, jag vet! Valborg! Fredag. Vad ska alla göra?

Jag ska nog till Strömsbro med mina flickor och grilla. Sedan får vi väl se vad som händer. Mamma och pappa ska till stugan så det blir tåget till Ockelbo på lördagen.

Ja, det var väl jätteintressant? Slänger in några bilder för att inte tråka livet ur er med det här inlägget.



Fråga inte ens vad vi håller på med, för jag har ingen aning. Vi är som treåringar, roade av en pinne.



Jag vet inte vad som händer här. Jag verkar smida onda planer och Sofia letar antingen efter hundbajs i gräset eller också skrattar hon. Svårt att veta säkert.



Två mongon. Ett tixmongo och ett blockmongo (förlåt alla mongon).



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA, vilka fina bilder det vart! Hmm, ja, jag skulle inte bli förvånad om jag letade efter hundbajs, och du smider onda planer! xD

2010-04-29 @ 18:35:43
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: linn

hahahahahahahahhahah, emelie :D:D<3

2010-04-29 @ 20:29:09
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0