I shouldn't have said that

Jag bloggade inte igår. Varför? Jo, för att jag var upptagen med att... rädda världen. Typ.

Och appropå att rädda världen! Jag älskar facebookgrupper som verkligen stämmer in på mig. Det är så skönt att se att det finns andra som är lika borta som mig.



Det här... är så sant. Jag har rätt sjuk fantasi. Och ibland när jag delar med mig av mina konstiga tankar så blir det inte alltid så bra. Alla har helt säkert varit med om det.



Exempel: När Frida skulle låna en film av mig, det tog väl bara en månad för mig att komma ihåg det. Maddes örhängen som hon glömde här för några veckor sedan. Jag har faktiskt haft dem i väskan ett tag, men vi glömmer alltid bort det när vi är i skolan. Senast imorse sa vi att hon skulle få dem efter lektionen. Kom vi ihåg det? Nej.



Gissa varför jag aldrig någonsin har uppsatt hår längre? Mina snoddar försvinner direkt efter att jag har använt dem. Helt sjukt är det, jag förstår verkligen inte var de tar vägen! Jag har dock en teori om att det bor en liten, liten Harry Potter i min garderob som hoppar fram varje gång jag har haft uppsatt hår och trollar bort mina hårsnoddar.

Okej, det där var kanske en sådan där sak jag inte borde ha sagt.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0