fu världen

Jag har haft tråkigt hela dagen. Skulle bada med Linn och Julia men vädret suger så det blev inget. Så absolut ingenting har hänt idag. Aaaaaaaah. Blir galen av att göra ingenting.

Jag längtar efter att skolan ska börja. Men ändå inte. Nervös som faaan. När man väl kommer in i allt och lär känna klassen så vet jag att det kommer bli kul, antagligen hundra gånger roligare än skolan någonsin har varit förut. Jag vill hoppa fram ungefär 2 månader i tiden, det skulle vara så skönt.

BLAAAAAAAAAAH, jag är så tråkig. Jag önskar att jag hade något kul att skriva om. Hm. Jag funderar på att köpa Blondinbellas bok. Om det nu räknas som något kul. Jag måste läsa den, jag gillar Blondinbella. Hon var ju det bästa med BellayraShow. Undrar hur det kommer bli nu när det är Tyra och Kenza. Jag vet inte varför, men det känns inte som att det kommer bli lika bra.



Och en bild, bara för att.

Nu ska jag fortsätta leva mitt glamourösa liv. HEJDÅ.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Pokémon

Coola kids, cool bild!!

2010-08-17 @ 21:38:10
Postat av: Geronimo

Check out mi blogg and dance to the rhythm of mi music!//G.C.

2010-08-17 @ 21:44:01
URL: http://www.youtube.com/watch?v=nwJzvsZL5vs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0