hille ikväll

INGA HÅL! Duktig jag är. Jag fick någon skum liten tandborste som påminner om den där grejen från teletubbies. Ni vet, den där som säger "dags att säga hejdå!" Så ser den ut. Fast gul.

Ikväll ska jag hem till Moa med tjejerna från 9A! Myys. Vi ska grilla och så, tur att det inte regnar. Igår var det helt sjukt. Det regnade HELA DAGEN, non stop. Blev liiite blöt på vägen till bion men vattenfläckar på byxorna är the next big thing, bara så ni vet.

Och igår fick jag ett USB av Moa med bilderna hon tog på mig.



Hoppar runt på ängarna.

Konsten att sträcka på armarna:




Yea.



Hahahaha. Här ser JAG nästan ut som den där grejen från teletubbies, faktiskt.











Poserar mot någons soptunna.



Rotar igenom någons soptunna.



Kliar på myggbett #1.



Kliar på myggbett #2.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Moa Granström

YEY PÅ HELA DETTA INLÄGG :D<3

2010-08-19 @ 16:13:12
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0