litäh frågähr

Tre namn jag lyssnar till: Emelie, Dillen, Semlan (folk gillar uppenbarligen att kalla mig för olika ätbara saker).

Någonting jag tycker om med mig själv: Min extrema coolhet. Eh. Mm.

Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så jääävla slarvig, alltid är sen till allt och att jag är lite trögfattad ibland, hehe.

Detta är jag rädd för: Berg-och-dal-banor. Jag kan erkänna att den tuffaste jag har åkt är Larven på Furuvik. Det räcker liksom för mig.



Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, vatten, toalettpapper.

Tre saker jag absolut inte kan göra: Hjula, äta surströmming, tydligt se ansikten på avstånd utan glasögon.

Detta tycker jag om att göra: Vara störd och skratta.

Bästa känslan: Den man får när man inser att man inte har några läxor.

Värsta känslan: Ångest.

Detta har jag på mig just nu: En skitsnygg pyjamaströja med Nalle Puh på.



Favoritkläder: Geeeee miiiiig mjuuuukisbyxooor!

Favoritlåtar just nu: Bittersweet Symphony, Love is Noise, Lovekiller, I Will Follow You Into The Dark, Cry When You Get Older, Stereo Love... blablabla.

Stjärntecken: Våg!

En bok jag älskar: Breaking Dawn.

En film jag älskar: Titanic.

Favoritgodis: Pepprade döskallar. Skitsvåra att hitta.

Min längd: 166 cm? 167? Något sådant.

Jag tror på:
Tandfen.

Antal döda krukväxter i hemmet: Inga tror jag. Särskilt inte i mitt rum. De enda två krukväxterna är av plast eftersom att om de inte var av plast så skulle de vara stendöda.



Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En sengångare. Klart.

Just nu lyssnar jag på: Bittersweet Symphony...

Har du varit med i någon skolpjäs? En gång i trean. Jag hade en replik som jag kämpade stenhårt för att komma ihåg.

Hur många barn vill du ha? Jag såg ett program om förlossningar idag och mådde illa hela tiden. Jag kan säga att just nu är svaret helt klart NOLL.

Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband. Christer Sjögren gör mig lika illamående som det där förlossningsprogrammet gjorde.

Har du busringt någon gång? Hahaha, ja.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jag är skiträdd för höjder. Men jag skulle faktiskt kunna tänka mgi att hoppa fallskärm, verkar ascoolt. Såg en video där Meekakitty gjorde det och det såg sjukt kul ut.



Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Hm. Egypten? Tror jag. Jag har inte direkt MVG i geografi.

Vilken är din favorit bland tecknade serier? Jag älskar Family Guy.

Favoritpizza? Pizza är inte särskilt gott alls tycker jag...

Chips eller popcorn? Chips.

Har du rökt jordnötsskal någon gång? Aa, gjorde det igår med min polare Rogga.

Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice.

När åt du en hemodlad tomat sist? De enda tomatodlarna jag känner är mormor och morfar men jag vet inte när de senast la hemodlade tomater i salladen.

Har du kräkts offentligt? Ja. Mitt på gatan i Bulgarien.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jag tror inte att man bara kan titta på någon och bli KÄR. Det tar ett tag att bli kär. I alla fall för mig.

Vem var det du besökte på sjukhus senast? Morfar.

Hade du mycket hår som liten bebis? Avgör själv.



Ganska mycket. Eller vad vet jag, bebisar nuförtiden kanske har värsta Poodles-håret.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0