nakenkatt i äggstol

JAG VAKNADE FÖRE 11 IDAG! Stora framsteg, stora, stora, stora. Fast jag vaknade inte av mig själv förstås. Väckarklocka. Men det är ändå framsteg. Ibland vaknar jag inte av väckarklocka.
Är hos mormor och morfar nu, ska till tandläkaren här i Bomhus snart. Hoppas att jag inte har några hål, har aldrig haft det förut.
Igår gick jag på bio med Sofia, Moa och Malin. Hade inte träffat Malin på hela sommaren för den skitungen har varit i USA! Hon hade Edwardgodis tilll mig, hehehe. Klad hest.
HAHAH. Var bara tvungen att sno den från Sofia. För jag garvade ihjäl mig när jag såg den. Jag är den där katten. Ba så ni vet. Jag försökte i alla fall se ut som den = misslyckat. HAHAHAHHAA. Åååh jag ser så konstig ut. Jag är så konstig. Hejdå.
/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja, du är konstig. hahhahahahha

2010-08-19 @ 13:28:22
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0