naket

Om man ser sig omkring i vår lägenhet märker man att min mamma har en grej för nakna saker... jag förstår inte varför.

 

 

De här två figurerna står i mammas och pappas sovrumsfönster. Tur att vi bor på andra våningen, annars hade alla förbipasserande fått se två nakna rumpor stå och posera i fönstret.

 

 

Kylskåpsmagnet. Utan tröja.

 

 

Ännu en kylskåpsmagnet. Eh...

 

 

Papperet som kylskåpsmagneten håller upp. Ett pris. Tyvärr inte mitt.

 

 

Shirtless Buddha!

 

När jag var mindre frågade faktiskt några av mina kompisar om min familj var nudister bara för att vi hade så mycket nakna saker. Hahahaha.


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHAHHAHAHA

2010-08-29 @ 18:55:45
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0