ny header

Har laddat ner nya penslar till gimp och var bara tvungen att prova dem. Så... tadaaaa. Ny header.

Förresten känns det som att alla har ett citat till sin blogg. Typ någon deppig textrad ur en låt eller något annat töntigt. Jag har inget sådant. Jag har inte hittat något bra citat. Och även om jag gjorde det så skulle jag nog inte skriva det på bloggen, jag vet inte varför men det skulle kännas så... blah.

Ska fixa ny profilbild imorgon! Den gamla passade inte särskilt bra till den nya headern.

Nu MÅSTE jag sova. Får inte vakna två igen. Får inte, får inte, får inte. Gustaf väckte mig runt tolv idag eftersom att mitt klocklarm inte gjorde det. Jag är störd.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0