ändrade planer

Både jag och Sofia känner oss lite krassliga så det blir hemmakväll istället.

 

Nös nyss. Är på väg att bli förkyld tror jag (för första gången sedan augusti, har hållit mig frisk länge, woooh), ALLA runtom mig är sjuka. Mamma, pappa, alla i skolan, alla kompisar. Nu verkar det vara min tur. Har känts som att jag ska bli förkyld hela veckan, men det blir liksom aldrig mer. Önskar att det kunde bryta ut någon gång så jag slipper känna mig halvsjuk hela tiden.

 

På tal om att nysa så såg jag ijustines video för ett tag sedan, hennes öga var alldeles rött. Blodkärlen hade spruckit när hon nös, så varje gång jag nyser nu så tittar jag panikslaget i spegeln för att försäkra mig om att ögat inte har exploderat och blivit rött. Ååå, vad läskigt det vore. Skulle nog svimma av det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0