det är lördag

Fick nyss för mig att det var söndag. Vilken ångest jag fick. Och vilken bra känsla när jag kom på att det var lördag. Inte mycket som slår helgkänsla. Phew!

Imorse vaknade jag förresten 6:20 med lampan tänd och kläderna på, liggandes ovanpå täcket. Jag råkade somna så igår kväll. Trodde att det var skoldag och tänkte "HUR SKA JAG ORKA GÅ TILL SKOLAN NÄR JAG HAR SOVIT SÅHÄR DÅLIGT MED LAMPAN TÄND????" men så kom jag på att det var lördag och somnade om. Trevligt trevligt.

Jag filmade en jätterolig grej tidigare ikväll, Gustaf låtsades vara jedi och slogs med ett lasersvärd (en rougeborste) men jag vet inte om jag får lägga upp det här. Han kanske dödar mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0