en tanke bara

Det känns som att jag är den enda i hela världen som inte har köpt en enda julklapp än. Överallt ser jag "bara en julklapp kvar nu!" eller "KLAR MED JUKLAPPARNA, WOOH" Redan i slutet av november verkade ju vissa redan vara klara med sina julklappar. Men ne. Inte jag.

Om jag ska vara HELT ärlig nu så tycker jag mycket mer om att få julklappar än att ge bort dem. Kom igen, det är ju jätteroligt att få saker. Och jättejobbigt att komma på vad man ska ge för julklapp för andra, och dessutom BETALA för dem.

På lördag ska jag i alla fall ner på stan och köpa julklappar. Ska försöka fixa alla då, så har man allt fixat. Är inte helt säker på vilka jag ska ge juklappar till, men vi får väl seeee.

Julklappscount: 8


PhotoshoparN har varit framme igen.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ung och bortskämd! Det är självklart roligare att ge än att få!!!

2010-12-10 @ 08:50:08
Postat av: Arkan

Tomte!

2010-12-10 @ 19:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0