hahaha

Jag läste Tyras blogg och såg ett inlägg där hon bad folk att skriva sina pinsammaste minnen. Jag läste kommentarerna och den här var skitrolig. Det låter som något jag skulle kunna göra.

"Jag brukar inte tycka att saker är så pinsamma.. men denna gång var det fan pinsamt. Jag är 19 år, och detta var för nåt år sedan, alltså var jag väl 18-17. Ibland när jag är på bra humör så blir jag helt hoppig och stissig och sjunger och sånt (vem blir inte så iofs). Och så var jag helt bombsäker på att mamma och pappa satt i soffan i vardagsrummet. Så jag springer in dit och glider in på golvet a la tom cruise style och typ sjunger/skriker TJABBA TJENA HALLÅ! (som i nicke och nilla, eller nicke och mojje som gick på tv när jag var yngre). Men i soffan sitter pappa, men inte mamma, istället sitter en av pappas kompisar där och kollar väldigt förvirrat på mig och klämmer fram ett krystat hej. Och jag blir helt stum men klämmer också fram nåt i form av ett hej och rusar därifrån. Detta hade väl inte varit pinsamt om jag var tio år yngre.. Men så var inte fallet och pappas kompis måste ha trött att jag hade nåt allvarligt fel som hälsar på folk som jag knappt känner på det sättet!"

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahhahahahahaha jag dör! det där var askul :D :D

2010-12-21 @ 11:51:39
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0