i-land eller?

Ska hem till Sofia och fira nyår imorgon kväll med lite tjejer, blir grejt det. Ska ta med mig systemisen. Och kanske min lilla filmkamera. Vi får se. Hehe.

Efter noggrann genomsökning i min garderob kan jag förresten konstatera att jag fortfarande inte har något att ha på mig. Blir nog helt enkelt tvungen att gå ner på stan imorgon och leta på något. Gud vad jobbigt. Fast jag har ju faktiskt presentkort på H&M... okej. Bra. Nu kan jag sluta rota igenom min garderob som en cp-störd åsna. Det jobbigaste är bara att jag aldrig hittar något jag vill ha, är sämst på att köpa kläder. Tycker inte att det är särskilt kul heller. Bara ibland.

Vilka sjuka i-landsproblem jag har. Gud Emelie, skäms. Sluta.


Kommentarer
Postat av: linn

du kunde ha gått med mig o julia på stan, kom ju nyss hem :D

2010-12-31 @ 13:41:01
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0