phobia

Jag var på sjukhuset idag. De skulle ha tester för att se hur min njure mår. Det var inte alls lika illa som vanligt, annars brukar jag få flygplan, röntga och ta flera rör med blod. Men idag behövdes det bara ett litet blodprov. Det var ändå tillräckligt för att stressa upp mig så att jag fick svimkänsla. Allt blod försvann från huvudet efteråt, jävla blod skit aaaah. Svartnade inte för ögonen i alla fall.

Jag hade tänkt att gå tillbaka till skolan efteråt men jag skakade jättemycket och så kändes det som att jag flög (otroligt obehaglig känsla, bwaaah) så mamma skjutsade hem mig. Så nu ska jag vila lite. Känner mig lite illamående och spänd, lär försöka få i mig mat ändå. Fick en glass på sjukhuset. Det är det enda som är bra med sjukhuset, att man får godis och grejer när man känner sig svimfärdig där, hehe.

Tänk att ett sådant litet blodprov får mig att må så dåligt. Hatar blod, värsta som finns.


Kommentarer
Postat av: linn

hahah ja kanske de , ja men du är ju som du är ;)

2010-12-02 @ 12:55:06
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: linn

hahahahahahahhaah, oj skrev fel xD

vad gör du imorgon emelie? :D

2010-12-02 @ 19:06:10
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0