that list

Jag råkade åka till skolan en halvtimme för tidigt (har ALDRIG hänt förut, jag fick totalt hjärnsläpp idag. Mår inte bra. Ont i huvudet, mår illa, snorig. Ändå är jag varken magsjuk eller förkyld. FML) så jag satte mig vid en dator och gick in på Louises blogg. Där hittade jag en lista. En lista som var bättre än andra listor jag har sett. Ni vet, de som går ut på att man ska skriva något varje dag om sig själv. Sååå... jag tänkte prova det. Vi får se om det håller eller om jag lägger ner det efter en vecka. Men det kan ju vara kul. Eller något.

  • Dag 01 – Presentera dig själv
  • Dag 02 – Dina föräldrar
  • Dag 03 – Din första kärlek
  • Dag 04 – Din dag
  • Dag 05 – Din definition av kärlek
  • Dag 06 – Din bästa vän
  • Dag 07 – Ett ögonblick
  • Dag 08 – Din tro
  • Dag 09 – Dina syskon
  • Dag 10 – Den här veckan
  • Dag 11 – Ditt hem
  • Dag 12 – Ditt favoritminne
  • Dag 13 – Din favoritfödelsedag
  • Dag 14 – Något du ångrar
  • Dag 15 – Den här månaden
  • Dag 16 – Ett till ögonblick
  • Dag 17 – Någonting som gör dig upprörd
  • Dag 18 – Någonting som får dig att må bättre
  • Dag 19 – Någonting som får dig att gråta
  • Dag 20 – En första gång
  • Dag 21 – Dina rädslor
  • Dag 22 – Din favoritplats
  • Dag 23 – Någonting du saknar
  • Dag 24 – Dina framtidsdrömmar
  • Dag 25 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0