I'm a simmer

Igår var jag på spelkväll hos Oscar, därmed riktigt kass uppdatering. Var knappt hemma någonting igår så det blev rätt tyst här på bloggen.

NU ÄR DET FÖRRESTEN SPORTLOV. HAHA!

Idag ska jag vara hemma och vara slapp, första dagen på lovet. Bara för att det heter sportlov tänker jag vara så lat som möjligt hela veckan, för att jävlas liksom. Har inte spelat sims på över en månad (!!!!) så jag ska göra det nu. Fick ett extremt sug efter att ha varit in på en simsblogg. Så nu: SIMS!

Jag kommer antagligen att plåga bloggen med bilder från sims efteråt.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahah, joo. Men det kommer väl fler tillfällen för det. x)<3 Jag försår inte, varför vågar han inte prata med oss, som har gått i samma klass sen dagis? Så jävla omoget. xD

2010-02-27 @ 16:00:58
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0