napp

Vanlig dag idag... lite roligare än vanligt kanske. Har skrattat mest hela tiden. Alla har nog gjort det förresten. Sofia får ju alltid skrattattacker och Linn fick anfall på lunchen.

Vi fick tillbaka spanskaprovet idag också. 8 pers i klassen hade fått G, resten IG. Undrar om det är något fel på oss eller på läraren? Gissar på det andra alternativet. Jag fick i alla fall 34% rätt, sög med andra ord apa. Och på SO-förhöret var jag också kass. Vi hade oförberett förhör på länderna i Asien och skulle minst kunna 15 länder. Jag kunde 5, haha! Fick fel på både Thailand och Japan. Hade kunnat vara lite bättre.

Ska göra om SO-förhöret på onsdag och på fredag skulle vi alla få göra om spanskaprovet på lektionen.

Nu ska jag försöka hitta en sida där man kan träna på länderna i Asien. Frida hade skickat en länk till mig på MSN med en sida (TACK SÖTAST!), men jag råkade KRYSSA den innan jag hann klicka! Klumpiga jävel. ÅÅÅH. 



Vi bokade en resa till Kreta igår. 20 juni drar vi! Två veckor!

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Raf

Töt mä napp!

2010-02-01 @ 20:12:30
Postat av: linn

Gullunge :D<3

2010-02-02 @ 17:19:58
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: frida

Haha, sötnos, <3 x)

2010-02-02 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0