vilka är vi?

Idag var det nationellt prov. Uppsatsskrivning i 3 timmar, fick jätteont i handen. Undrade om jag skulle få amputera den efteråt, men jag tror att den klarar sig från det.

Det fanns fyra olika uppgifter att välja mellan, jag skrev om varför vi placerar varandra i olika fack. Det var irriterande eftersom att jag skriver så slarvigt, så varje gång jag skrev ordet "fack" såg det ut som att det stod "fuck". Strecket längst upp på a var nästan obefintligt. Så vi delar in oss i olika fuck... eh. Menar FACK.

Jag lyckades få in orden hora, bög och homosexuell i en enda uppsats så jag blev med andra ord väldigt nöjd med den. Mr Toste kommer att älska den.

De orden är faktiskt med, men det är inte så illa som det låter, haha. Hora är ju ett helt normalt ord i en uppsats. Duuh.



/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0