bilder från mammas kamera

Jag med en överdrivet glad min (6 på morgonen) på flygplatsen. Gustaf sitter till vänster om mig och ser... skum ut.



Gustaf ville inte alls vara med på bild. Därför skuttade jag in, skitglad.



Jag och pappa på delfinbåten.

Gustaf i het nyårsfrippa.



Jag äter något potatisliknande i partyhatt.



Mammas nyårdrink. Den ar skitsnygg, men smakade äckligt (enligt mig då. Jag fick smaka och jag hatar smaken av alkohol, det smakar verkligen skit). Pappas var godare, han hade en sådan där Bloody Mary med tomatjuice. Både jag och pappa älskar tomatgrejer.



Smygfotad av mamma.



Gustaf och jag spelar biljard. Jag har de gula kulorna och Gustaf har de röda, och jag måste säga att det ser ut som att det är fler röda kvar, hehehe.



Öhm, jag fotar något. På en trappa. Och mitt hår står åt alla håll, höhö.



Jag och pappa badar i havet. Kolla tjejen på madrassen, vajert.

Hahahahhahaha. Mamma hade lagt upp en hemsk bild på facebook som togs precis innan den här. Den kommer inte läggas upp här.



Och så avslutar vi med den vackra bilden på stranden! Mindreåriga rekommenderas starkt att inte titta åt vänster av bilden, höhöhööhöhöh. Undrar om mamma visste att hon fick med det där? Jag måste fråga. Svaret kan vara intressant.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja, mamman visste...hon studerade under många minuter fascinerat hur tuttarna inte rörde sig varken uppåt, neråt eller i sidled...äkta sillisar!

2010-01-10 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0