här dansar herr gurka

Byt ut "herr Gurka" mot "niorna på Engelska Skolan". Det har jag gjort idag. I TRE TIMMAR! Jävvvvvlar. Det var ganska tråkigt. Kändes så fånigt, höhö. Men men, roligare än jag trodde att det skulle vara. Sofia, Linn och lilla jag hade ångest innan. Men det blev helt okej.

Efteråt åkte mamma, jag och Gustaf till Valbo. Jag skulle köpa skridskor men det fanns bara ett par som var någorlunda billiga, men de hade neongröna skosnören. A big NO.

Köpte en t-shirt med Mimmi Pigg på och en randig t-shirt och några andra saker. Pallar inte räkna upp dem. Tröjor kan jag väl skriva.

Nu ska jag titta igenom H&Ms vårkatalog, moahaha.



/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0