holy f

Får man fråga var mina läsare kommer ifrån? Läsarantalet har nästan dubblats. I wonder why. Glad blir jag i alla fall!

Jag har hjälpt Malin med designen på hennes nya blogg [LÄNK]. Jag får en känsla av att hon gillar blått.

Jag längtar tills jag får gå media (förhoppningsvis får jag det i alla fall). ÅÅÅ, vad jag längtar. Ni anar inte. Då får jag göra en massa saker som är kul, då kanske jag inte blir lika totaluttråkad i de teoretiska ämnena som jag är nu. Det blir nog mycket arbete där, men det verkar så oehört kul! Jag måste läsa till alla saker man behöver för att få gå på högskolan. Det är ett måste.

Nu ska jag titta på På smällen. Fick en DVD idag, så nu kan jag kolla på film igen! Var jättesmart och avinstallerade DVD-saken på min dator innan vi åkte till Gran Canaria, så jag har inte kunnat se på Vänner (katastrof) på flera veckor!

Mamma och pappa åkte till Mediamarkt för att köpa en dator och kom hem med en dator + ett hemmabiosystem. Greit.

Minerna när de inser att hon är gravid är priceless.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Fru Heigl är så fiin^^

2010-02-03 @ 21:31:58
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0