isbjörnsarslekallt

Efter en lång dag är vi äntligen hemma. Äntligen. Det lät väldigt fel. Jag har ju inte direkt längtat.

När vi gick av flygplanet blåste det svinkallt och då ville jag hoppa på planet igen och åka tillbaka till solen. Det var heeeelt sjukt kallt! Jag lider med alla som har fått stå ut här hemma!

Wilma blev i alla fall glad. Fast hon ser ut som att hon har bott på gatan i två veckor, hennes päls var alldeles raggig. Kattskrället. Men nu är hon glad när alla har kommit hem!

Vi svängde in på Max när vi kom till Gävle. Det har inte blivit någon ordentlig mat idag. Först macka på hotellet (där det var 25 grader och sol imorse vill jag be om att få tala om... det blev ett rejält miljöombyte!) och sedan chips och choklad på flygplatsen. Sedan världens vidrigaste mat på planet, uuuuh! Maten smakar antingen ingenting eller också smakar den gammal raggsocka. Idag var det raggsockan som serverades. Alltså smakade maxmaten extremt gott.

Nu ska jag spela... sims!!! ÅÅÅÅÅÅH vad friggin askul! (nördjävel)

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0