kaktus

Idag var det skola. Första gången på tre veckor, kändes helskumt att gå dit imorse. Berodde dels på att det var ett gigantiskt berg av snö i vägen på gräsmattan jag brukar gå över, som aldrig brukar vara där annars... det kändes helt klart skumt. Som tur var fanns det en jättesmal upptrampad stig på sidan om, annars hade det blivit bergsklättring för min del.

Jag har inte lärt mig något idag. Eller jo! Eller nej förresten. Bara lite om hur man söker in till gymnasiet, vi fick våra inloggningar idag. Och så upptäckte jag hur användbara glasögonen blev när jag skulle titta på tavlan.
Mycket bättre!

Jag vill fota något. Så fort jag tittade ut genom fönstret i skolan idag såg jag genast saker som var fiiina. Så fort jag ser något fint kliar det i fingrarna.



Jag vill tillbaka till sooolen! Nu när jag har varit i skolan känns det som att jag aldrig var där. Tråkigt.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0