trollkarl

Snart ska jag agera barnvakt. Då trollar man med chips, disneyfilmer och spel... har jag hört.

Just deeeet. Igår åkte vi skridskor i skolan. Jag hade inga skridskor men jag fick låna skridskor av vår gympalärare och så fick jag hans hjälm också, höhö.

Ante och Malin slängde mig en snödriva.  Och efteråt gick Malin och jag in på Tempo och köpte en varsin vaniljmunk (fetton). Det var pannkakor till lunch och skolans pannkakor smakar sockerplast. Det blev tacosoppa + en fryst munk till lunch. Nyttigt.

Jag ritade Lama på matten. Matte är tråkigt men Lama är kul!


Min Lama! Ska ta kort på den i matteblocket, lovar.

Vilket skumt inlägg va?

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Haha, fatta vad vi skrattad på matten åt Laman xD<3

2010-02-02 @ 17:22:35
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0