aaasch

Idag blev det poolhang. Ett helt gang finnar och norrman har ersatt gruppen med utvecklingsstorda. De har tagit over poolen och flyter runt pa sina badmadrasser som ett pack knubbsalar. Och ungarna leker hela tiden dunken. Sjalvklart precis nedanfor var balkong, var annars? Dar det later som mest, dar finns vi!



Kille som ar skitglad over att fa vara med pa bild. Uppenbarligen.



Tjej som inte alls har fatt nagra fraknar i solen. Helvacker solhatt har jag ocksa forresten. Det ar mammas men jag far lana den for jag har brant harbotten, snyft.



Kille som inte alls gillar kaffet pa Starbucks. Han blir absolut inte filmad av mamma och den filmen kommer INTE komma ut pa internet heller.



Hahahahahaha.

Det tar alldeles for lang tid for bilderna att laddas upp sa nu far det racka. Har bara en kvart kvar pa internetkortet jag kopte for 4 vardefulla euros for 45 minuter sedan. Gah.

Nu ska vi spela spel. Fragesport. Onska mig lycka till.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååååååh vad jag är avis på dig! längtar tills du kommer hem så man kan få se fler bilder!! <3

2010-06-28 @ 22:21:56
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Sveinungmai

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-06-09 @ 08:03:57
URL: http://sveinungmai.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0