arg

Min dator har ADHD tror jag. Något koko är det med den i alla fall. Sims krånglade för mig och jag blev blixtarg som jag blir när saker och ting går fel. Det slutade med att jag avinstallerade det av ren ilska. Japp. Samma sak med min jävla dvd-spelare på datorn. Den avinstallerade jag för längesedan i ett annat anfall. Efteråt känner jag mig lugn eftersom att jag lyckades förinta det som jag var så arg på. Jag vet att jag kommer få panik snart, men det tar jag hand om då.

Nu ska jag fixa Malins blogg!

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Niclasiris

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 @ 15:15:03
URL: http://niclasiris.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0