åh

Remember me var jättebra, slutet var dock jättesorgligt! Hade jag inte förväntat mig. Men grymt bra film i alla fall! Robert Pattinson är inte bara superduperskitsnygg, han är en superduperskitduktig skådespelare också. Sjukt bra!

Först gick jag, Malin, Sofia och Frida hem till mig och sedan gick vi ner på stan och gick runt lite innan vi träffade Moa på Waynes och åt. På Åhléns hade de OC-boxar. ÅÅÅ! Craving! Så fort jag får pengar ska jag köpa dem. Just nu har jag 15 kronor på kortet, fantastiskt.

När vi hade ätit gick vi till bion och träffade Linn och Madde och hämtade ut biljetterna.



Hahaha, min mobilkamera suger.



Som sagt.




Ungefär 20 sekunder innan jag började filma det här sa Malin något om att jag brukar smygfilma folk runtomkring mig (för skojs skull liksom, hehehehe) och att jag inte skulla göra det, för då jävlar! Självklart började jag filma. Självklart. Och självklart lägger jag upp det på bloggen. Självklart.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu var du jätte dum!!!!!! Men den filmen var ju rolig ;)

2010-03-20 @ 10:28:41
URL: http://msaspen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0