för en gångs skull hade jag kameran med mig



Några vi träffade hemma hos mormor och morfar. Har aldrig sett dem förrut, har absolut ingenting med dem att göra.







Mamma skulle försöka ta en bild på mig och Gustaf. Lättare sagt än gjort! Alla som någonsin provat på att sitta i samma fåtölj som Gustaf förrut förstår varför.



Morfar hänger med de döda dockorna i klass 3.



Vi hade nästan likadana skor. HIHI.







Denna fotosköne man stod och strikade en pose mot en stege där, mitt i muséet. Gustaf och jag blev mycket inspirerade.



Vi strikade också en pose. Inte riktigt lika fint måste jag säga.



Jag gjorde en fjortizzzpowwwzze på en tågtoalett från 1800-talet.



Docka med lösögonfransar som petar sig i näsan.



Gustaf sniffar på sin hand (?).



Morfar och mamma inspekterar Sverigekartan.

Phew! Många bilder.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: linn

HHAHAHHA, ni är sjuka ^^<3

2010-03-03 @ 20:18:09
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag var asrädd för tågmuseet(eller vad det heter) när jag var liten, jag var skit rädd för en gubbe som låg och snarkade.. Och sen dess har jag inte vågat gått dit nå mer xD



Jag håller med Linn förresten, ni är sjuka hela slanten :P<3

2010-03-04 @ 10:56:54
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0