helt sant

Idag gick jag och Frida och och pratade med svenskaläraren om resultatet på våra nationella prov. Jag fick 9/10 på uppsatsen! MVG! Score. Seriöst. I'm happeh! Jag fick 7 på muntliga och 7 (tror jag) på läsförståelsen. VG!

Det är så skönt att ha SO:n gjord nu. Phew! Nu kan jag gå på påsklov och inte tänka på det. Mina "roliga" fakta om Thailand fick bli att de varken tar på varandras huvuden eller pekar på varandra med fötterna för det är oartigt. Det kallar jag kul fakta.

Förövrigt så ritade jag och Linn hästar på matten. Hennes hade ölmage. Och så hade vi lära-känna-varandra-aktiviteter med de andra niorna på mentortime. Det kan man ju tycka är lite konstigt att ha nu, när vi ska sluta om några månader. Vi var i grupper och skulle skriva på en lapp, tre saker om sig själv. Sedan skulle man dra en lapp och de andra skulle gissa vem det var som hade skrivit den.

Sedan skulle vi skriva en gång till, men den här gången skulle vi skriva något konstigt eller pinsamt om oss själva.

Jag skrev att jag är livrädd för Tomas Di Levas reklam på spotify. Helt sant ju.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Eskil, bror till Arn

Faan va bra du är, PÅ RIKTIGT BÄÄÄST!!!

2010-03-31 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0