bäby

Är lite seg idag, mamma väckte mig någon gång vid... tio kanske. Nej. Elva? Jag var för trött för att titta på klockan. Det enda knepet att väcka mig är att prata med mig, mamma verkar veta det, hehe.

Gustaf är lite depp idag, han ska tydligen dra ut tänder och få någon slags tandställning, stackarn. Inte räls tror jag, men något i gommen. Vet inte riktigt, men han är inte särskilt glad över det i alla fall.

Lite senare ska vi hem till min mammas kusin som fyller 30. De har en liten bebis som vi inte har träffat än (inte jag i alla fall). Jag tror hon hette Agnes eller något sådant, gölligt. Det är alltid mysigt med bebisar (tills de börjar skrika, spy och bajsa)!


/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0